Normal trafikk

Normal trafikk

Alle våre trafikker går nå som normalt.
Monday, May 30, 2016/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (1960)/Comments (0)/
Tags:

Togforsinkelse

Togforsinkelse

Grunnet datasvikt hos Cargonet er gods mellom Oslo og Bergen, Kristiansand, Stavanger og Trondheim forsinket.
Distribusjon utfra disse terminalene vil bli berørt.
Friday, May 27, 2016/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (3472)/Comments (0)/
Tags:

Forsinkelser hos CargoNet

CargoNet fikk feil på sine datasystemer torsdag kveld (26. mai) og har forsinkelser på alle banestrekninger.
Thursday, May 26, 2016/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (2157)/Comments (0)/

Oppdatering strømstans - tilnærmet normaltrafikk

Oppdatering strømstans - tilnærmet normaltrafikk

Meldingsdato 24.05.2016

Etter strømstans i Oslo 18 og 19 mai, er trafikken igjen tilnærmet normal.
Vi har dessverre noe etterslep på distribusjon ut fra våre terminaler.

Vi beklager den oppståtte situasjonen og det dette har påført våre kunder.


Nærmere informasjon om dine forsendelser finner du ved å gå inn på www.dbschenker.com/no og logge deg på mySchenker.

Med vennlig hilsen
DB Schenker
Tuesday, May 24, 2016/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (2353)/Comments (0)/
Tags:

Alnabru godsterminal jernbane ble stengt 18 -19 mai pga. strømstans.

Alnabru godsterminal jernbane ble stengt 18 -19 mai pga. strømstans.

Store forsinkelser, men med ekstra bilkjøring vil alt gods være fremme på mottatt terminal i løpet av helgen.

Jernbanetrafikken er tilbake på tilnærma normal drift etter at Alnabru godsterminal jernbane ble stengt pga. strømstans fra onsdag 18 mai kl. 17.00 til 19 mai kl. 03.00
Som følge av dette ble mesteparten av gods innlevert Alnabru 18 mai gjenstående på terminalen og togavganger innstilt.
Som konsekvens ble store godsmengder siste døgn fremført med ekstrabiler og vi er stolt over at i dag fredag vil 83 %.være fremført til terminalene.
Planen er at at alt gods skal være fremført i løpet av helgen, om ikke noe spesielt skulle skje.
For videre utkjøring distribusjon vil det følgelig bli forsinkelser og videre påløpe ekstrakostnader for den ekstrainnsatsen som Schenker har valgt å gjøre.
Vi beklager den oppståtte situasjonen og det dette har påført våre kunder.
Dette var en hendelse Schenker ikke var skyld i men håper og tror at kundene er fornøyd med den ekstrainnsatsen som er gjort i denne situasjonen.
Friday, May 20, 2016/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (2585)/Comments (0)/
Tags:
RSS
12

Trafikkmeldinger eksterne

«May 2016»
MonTueWedThuFriSatSun
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Archive