Problemene skal være løst nå.
*****
The problems should be solved now.
Vi har for tiden tekniske problemer med eSchenker, som gjør at noen brukere har problemer med å logge inn eller at systemet reagerer tregt. Vi beklager de problemene det innebærer for deg og jobber for å få normal funksjonalitet igjen.
Problems in eSchenker
We currently have technical issues with eSchenker, which may cause log in problems for some users or the system to respond slowly. We apologize for the inconvenience this may cause you and we are working to restore normal functionality.
Sett i lys av den pågående pandemien og den situasjonen vi nå har basert delvis nedstengning av varehandelen i mange kommuner på Østlandet, må vi øke vårt infrastrukturtillegg. Hele vårt nettverk blir sterkt berørt. Dette gjelder både trafikkene mellom alle terminaler og distribusjonsnettverket. Vårt oppdrag er å sikre at vi kan tilby en landsdekkende transportløsning til alle våre kunder.
Infrastructure supplement
In light of the ongoing pandemic and the situation we have now based on the partial closure of the retail trade in many municipalities in Eastern Norway, we must increase our infrastructure supplement. Our entire network is severely affected. This applies to both the traffic between all terminals and the distribution network. Our mission is to ensure that we can offer a nationwide transport solution to all our customers.
Det har også i helgen være forsinkelser på NRE-togene i begge retninger, grunnet skinnebrudd i Nord-Sverige og banearbeid. Forsinkelser i distribusjonen i Narvik, Finnsnes, Svolvær, Sortland, Harstad og Tromsø må påregnes.
Again this weekend, there had been delays on the NRE train, both ways, due to rail breakage in North of Sweden and maintainance work. This may have consequences for distribution in Narvik, Finnsnes, Svolvær, Sortland, Harstad and Tromsø.
Schenker tjenester
Trafikkmeldinger eksterne