Kundeinformasjon i DB Schenker om Coronavirus (COVID-19)

Coronaviruset fortsetter å spre seg utover Kina og Asia. DB Schenkers operasjonelle prosesser og globale forsyningskjeder påvirkes delvis av denne utviklingen, og det samme gjelder prosessene og forsyningskjedene i mange andre bransjer. Vi gjør alt vi kan for å møte kravene til våre kunder i denne vanskelige situasjonen, og arbeider for å minimere negativ innvirkning. 

Coronavirus continues to spread beyond China and Asia. DB Schenker's operational processes and global supply chains are partly affected by this development, as the processes and supply chains in many other industries. We are doing everything we can to meet the requirements of our customers in this difficult situation, and are working to minimize negative impact. 

Friday, March 13, 2020/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (39)/Comments (0)/
Categories: Driftsmeldinger
Tags:

13.03.2020 Forsinkelse NRE

Kl. 07.30 - kl. 10.00 - kl. 15.00

Det er meldt om forsinkelse på NRE-toget fra Alnabru til Narvik.  Dette medfører forsinkelse i distribusjonen ut fra Narvik, Finnsnes, Svolvær, Sortland, Harstad og Tromsø.

***

There has been reported delay on the NRE-train from Alnabru to Narvik.  This will cause delay in the distribution out of Narvik, Finnsnes, Svolvær, Sortland, Harstad and Tromsø.

 

 

Friday, March 13, 2020/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (20)/Comments (0)/
Categories: Driftsmeldinger
Tags:

13.03.2020 Ny info Covid-19

KL 07.00

Vi har behov for å innføre midlertidige rutiner knyttet til situasjonen med coronavirus og smittefare. Dette for å sikre at vi kan opprettholde en god flyt i varedistribusjonen, som er viktig i en slik situasjon.

 

Kvittering for mottatt gods:

 

På bakgrunn av Covid-19 viruset innfører Schenker fra og med i dag flere alternative måter å kvittere for mottak av gods. I de tilfeller  der kunder ikke ønsker å signere på håndterminal vil sjåførene så langt det er mulig å ha med fysiske dokumenter for kundens signatur.

Kunder som ikke vil signere på håndterminal eller et fysisk dokument frasier seg ved å motta varene retten til å reklamere for manko eller skader på godset. Dette gjelder inntil videre.

 

For øvrig har vi 100% drift ved alle våre terminaler både i Norge og Europa. Se våre hjemmesider for oppdatert informasjon.

 

Friday, March 13, 2020/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (101)/Comments (0)/
Categories: Driftsmeldinger
Tags:
RSS

Trafikkmeldinger eksterne

«March 2020»
MonTueWedThuFriSatSun
2425262728291
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Archive