07.04.2021 Mulig streik fra 11. April 2021

Kl. 10.00 Oppdatert kl. 15.00

INFORMASJON TIL VÅRE KUNDER VEDRØENDE MULIG STREIK FRA 11. APRIL 2021

Det er brudd i forhandlingene mellom NHO og LO/YS. Det skal avholdes mekling fra 9. april. Meklingsfristen er satt til kl 24:00 lørdag 10. april, og dersom meklingen ikke fører frem vil det bli streik. LO har varslet mulig plassfratredelse for sine medlemmer i Schenker AS, som innebærer at Schenker AS blir rammet fra og med søndag 11. april 2021 hvis enighet ikke oppnås. Alle ansatte i Schenker som er organisert i Handel og kontor er tatt ut i streik hvis det blir konflikt. Det utgjør ca 25% av våre ansatte innen kontor/salg og ledelse. Særlig vil dette ramme vårt kundesenter, men også enkelte distriktskontorer vil bli rammet. Selskapet vil gjøre hva de kan for å opprettholde så normal drift som mulig med de ansatte som er uorganiserte og/eller organisert i andre forbund, uten at det skal medføre streikebryteri. Vi ber våre kunder om forståelse for den oppståtte situasjon, gitt at det blir konflikt, og om tålmodighet ved henvendelser til oss.

Har du spørsmål så ta kontakt med din kundekontakt eller vårt kundesenter.

Vennlig hilsen ditt Schenkerteam.

*****

INFORMATION TO OUR CUSTOMERS REGARDING POSSIBLE STRIKE FROM APRIL 11, 2021

There has been a breach in the negotiations between NHO and LO/YS. Mediation will be held from 9 April. The mediation deadline is set at 2400 on Saturday 10 April, and if the mediation does not succeed, there will be a strike. LO has announced a possible resignation for its members in Schenker AS, which means that Schenker AS will be affected from and including Sunday 11 April 2021 if agreement is not reached. All employees in Schenker who are organized in Trade and Office will be taken out on strike in the event of a conflict. This makes up about 25% of our employees in office / sales and management. This will particularly affect our customer centre, but some district offices will also be affected. The company will do what they can to maintain as normal operations as possible with the employees who are not organized or are organized in other unions, without causing a strike-break. We ask our customers for an understanding of the situation that has arisen, given that there may be a conflict, and for patience when contacting us.

If you have any questions, please contact your customer contact or our customer center.

Sincerely, your Schenkerteam.

Wednesday, April 7, 2021/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (24)/Comments (0)/
Categories: Driftsmeldinger
Tags:

07.04.2021 Normal trafikk

Kl. 07.00

Alle våre trafikker går som normalt.

*****

Normal traffic.

Wednesday, April 7, 2021/Author: Kundesenter Sandefjord/Number of views (10)/Comments (0)/
Categories: Driftsmeldinger
Tags:
RSS

Trafikkmeldinger eksterne

«April 2021»
MonTueWedThuFriSatSun
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293012
3456789

Archive